
Compania Visual Fan din Brașov, care comercializează gadgeturi sub marca Allview, a chemat în judecată subsidiara locală a Huawei, reclamând faptul că gigantul chinez i-ar fi folosit marca prin sintagma ALL-VIEW DISPLAY și ar fi generat astfel o asociere fictivă între brandurile Allview și Huawei, de natură să creeze confuzie printre clienți.
Acțiunea a fost declanșată și într-un moment în care compania brașoveană se pregătește să vină la bursă.
„Visual Fan SRL a chemat în judecată Huawei Technologies SRL, solicitând sistarea utilizării neautorizate a mărcii Allview și recuperarea prejudiciului provocat prin această folosire fără drept a mărcii, începând cu luna decembrie 2018. Pârâta a folosit, în comunicarea comercială, sintagma ALL-VIEW DISPLAY, generând o asociere fictivă între brandurile Huawei și Allview, de natură să creeze confuzie în rândul publicului consumator și să lezeze drepturile deținătorului legal al mărcii Allview”, a transmis compania românească pentru Profit.ro.
De cealaltă parte, reprezentanții subsidiarei Huawei din România nu au dorit să comenteze. Compania brașoveană mai susține că titularul exclusiv al mărcii Allview este Visual Fan SRL atât la nivelul României, cât și al Uniunii Europene, iar prerogativele asupra acestei denumiri comerciale derivă din Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, precum și din Regulamentul (UE) 2017/1001 al Parlamentului European și al Consiliului privind Marca Uniunii Europene.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!
Bravo, Allview pentru curaj! Doar pentru ca Huawei este o firma mare nu inseamna ca trebuie noi, ca romani, sa ne lasam calcati in picioare. Apreciez eforturile tuturor companiilor romanesti care de multe ori sufera din cauza unei oarecare imagini doar pentru ca „eh, sunt romani!”
[…] CITIȚI MAI MULTE PE eKRONomica.ro […]