H&M își aduce în România și magazinul online de haine second-hand

H&M își aduce în România și magazinul online de haine second-hand

Sellpy, magazin online de haine și accesorii second-hand, controlat de retailerul suedez H&M, se extinde pe 20 de noi piețe, inclusiv România.

În urma expansiunii, Sellpy va fi prezent pe 24 de piețe. Sellpy era deja activ în Suedia, Austria, Olanda și Germania. Extinderea vizează, printe altele, și piețele din Bulgaria, Ungaria, Cehia Spania și Franța.   

Sellpy va colabora cu H&M pentru utilizarea unui depozit din Polonia și servicii de gestionare a comenzilor și distribuției. Sellpy este un startup de origine suedeză, la care H&M deține o participație de circa 70%. Startup-ul se ocupă de întreg procesul de recomercializare a hainelor vechi, inclusiv colectarea produsele de la locuința vânzărilor, promovarea produselor și livrarea către noul proprie.

H&M a intrat în acționariatul Sellpy în 2015 și a investit, de atunci, peste 20 de milioane de euro în acest startup. Segmentul produselor second-hand înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din industria modei. Profit.ro a anunțat anterior că vânzările H&M în România s-au redus cu 18% în primul trimestru al anului fiscal 2021, compania fiind afectată negativ de restricțiile impuse pe fondul pandemiei.

Retailerul suedez de haine și accesorii, vizat de un boicot în China, și-a reafirmat angajamentul pe piața asiatică.

Cele 57 de magazine H&M din România au generat vânzări nete de 504 milioane de coroane suedeze (49,23 milioane euro) în perioada 1 decembrie 2020 – 28 februarie 2021, comparativ cu vânzări de 611 milioane de coroane în primul trimestru al anului fiscal precedent.

Până la 1.800 de magazine H&M au fost închise temporar pe parcursul trimestrului încheiat pe 28 februarie, reprezentând circa 36% din numărul total de magazine fizice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL