Retailerul american Foot Locker, cu aproape 3.000 de magazine în 28 de țări din America de Nord, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și Australia, își va deschide propriile magazine în România, primele orașe vizate fiind București și Brașov, relevă date Profit.ro.
„Datorită expansiunii globale și a marelui succes al companiei la nivel global, am decis să investim și să dezvoltăm compania pe piața românească”, este mesajul gigantului american.
În București, magazinul este gândit să fie deschis în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România. În acest context, este posibilă ca viitorul magazin din Brașov să fie în AFI Brașov.
Cu sediul central la New York, Foot Locker, celebru inclusiv pentru faptul că uniforma angajaților săi este asemnătoare celei a arbitrilor, are venituri anuale de 7,5 miliarde dolari. Portofoliul de mărci include Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, Footaction și Sidestep.