Retailerul german Kaufland va îngheața, în perioada 13 iulie – 11 octombrie 2022, prețurile a peste 1.000 de articole. Articolele incluse în campanie sunt semnalizate la raft și acoperă toate categoriile de alimente și produse nealimentare. Precum: carne și preparate din carne, lapte și produse lactate, congelate, conserve, dulciuri și cafea, detergenți, cosmetice etc.
Pe durata a trei luni de campanie, în perioada 13 iulie – 11 octombrie 2022, în magazinele Kaufland din țară peste 1.000 de articole din categorii diferite vor avea un preț constant, fără a suferi modificări, potrivit unui comunicat al companiei.
Articolele incluse în campania „Vara asta înghețăm prețurile” sunt semnalizate la raft și acoperă toate categoriile de alimente și produse nealimentare, precum: carne și preparate din carne, lapte și produse lactate, congelate, conserve, dulciuri și cafea, detergenți, cosmetice etc.
Produsele participante în campanie se regăsesc la raft în limita stocului disponibil, iar lista lor poate fi consultată AICI sau la Biroul de Informații din magazine.
„Ideea campaniei a venit ca o completare firească a demersului din primăvară. Atunci, în exclusivitate pentru posesorii cardului digital de loialitate, Kaufland a lansat o campanie de promoţii săptămânale. Cu un discount de 10% la peste 1.000 de articole din mai multe categorii de produse”, anunță compania.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa. Are 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 152 de magazine în România.
[…] Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa. Are 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 152 de magazine în România, conform eKRONomica.ro. […]