ING anunţă un nou model operaţional în reţeaua de sucursale şi face tranziţia către un model digital de tip self-service

ING anunţă un nou model operaţional în reţeaua de sucursale şi face tranziţia către un model digital de tip self-service

ING România anunţă un nou model operaţional implementat în 33 de sucursale proprii şi integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale pe parcursul acestui an, banca urmând să facă tranziţia către un model digital de tip self-service.

ING va implementa un program de reorientare în carieră pentru angajaţi icare în prezent efectuează activităţi operaţionale în sucursalele sale.

Amprenta teritorială ING rămâne aceeaşi, compania având în total 180 de sucursale la nivel naţional. Planul ING vizează tranziţia către un model digital de tip self-service şi recreare fluxului operaţional.

„ING se reinventează de câţiva ani şi reinventează experienţa de banking a clienţilor. Din 2014 până astăzi, am investit masiv în tehnologie şi inovaţie, cu rezultate vizibile în business”, spune Michal Szczurek, CEO ING România. „Până la finalul acestui an vom reconfigura operaţiunile bancare desfăşurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale – precum platformele de internet banking sau interfeţele disponibile în sucursalele ING – şi canale alternative.”

Modelul digital de banking reflectă comportamentul clienţilor ING care derulează prin intermediul platformelor digitale peste 99% din serviciile tranzacţionale de bază.

Banca va transfera depunerea clasică de la ghişeu în reţeaua sa de 600 de ATM-uri, ceea ce va permite clienţilor să facă depozite sau retrageri de numerar 24 de ore din 24. Clienţii corporate pot beneficia de servicii de colectare a numerarului şi instrumentelor de debit de la sediul companiei.

„Digitalizarea a adus schimbări majore în viaţa noastră şi în business, dar provocarea nu este tehnologică, ci umană, în primul rând. Strategia digitală presupune reinventarea rolurilor pe care le-am creat în companie şi suntem pregătiţi să facem toate eforturile pentru a reţine şi susţine echipa în perioada de tranziţie către noua arhitectură organizaţională.” – adaugă CEO-ul ING România.

ING va implementa un amplu şi responsabil program de reorientare în carieră pentru colegii care în prezent efectuează activităţi operaţionale în sucursale. Programul include consiliere, îndrumare vocaţională, sesiuni de training şi suport pe tot parcursul anului. Obiectivul ING este de a oferi oportunităţi în cadrul companiei pentru cât mai mulţi dintre colegi şi de a le creşte şansele de integrare în noile roluri existente în cadrul organizaţiei şi în piaţa forţei de muncă.

ING România a lansat primele servicii automatizate şi digitalizate în 2004, pionierând conceptul de Self’Bank, şi în 2006, odată cu lansarea platformei de internet banking, Home’Bank. Începând cu 2014, compania a investit semnificativ în tehnologie şi inovaţie pentru a pune la dispoziţia clienţilor produse digitale precum conturile de euro sau economii, fondurile mutuale sau creditul de nevoi personale.

ING operează în cadrul unei reţele de 180 de sucursale şi asigură servicii bancare pentru 1,1 milioane de clienţi activi persoane fizice, 12.000 de clienţi din segmentul IMM-uri şi 1000 de companii mari şi multinaţionale.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL