Directorul Blue Air nu vede cu ochi buni Aeroportul de la Brașov

Directorul Blue Air nu vede cu ochi buni Aeroportul de la Brașov

Gheorghe Răcaru, directorul general al Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, a declarat pentru Ziarul Financiar că România are o rețea națională de aeroporturi bine dezvoltată și că apariția unor aeroporturi noi nu își găsește justificare pe piață.

 În timp ce lucrările la extinderea aeroportului Otopeni sunt obligatorii, Răcaru spune că reţeaua de aeroporturi la nivel naţional este suficientă.

„Pe partea de vest, de exemplu, avem cinci aeroporturi pe o distanţă de circa 300 de kilometri. Ştiu că există un plan pentru un aeroport în Braşov, dar întrebarea este la ce îl foloseşti când ai oricum Sibiul atât de aproape? Pentru curse charter? Poate cea mai bună soluţie este modernizarea aeroportului din Sibiu. Ceea ce spun eu nu este o critică, ci ţine mai mult de necesitatea unei viziuni în ceea ce priveşte realizarea investiţiilor. Niciodată proiectele majore de infrastructură nu ar trebui să răspundă unor orgolii, ci unor nevoi reale.“

Pe de altă parte, Răcaru spune că traficul de pe aeroportul Otopeni, cel mai mare din ţară, ar urma să crească în cinci ani de zile cu peste 50%, într-un scenariu conservator, iar aeroportul este deja sufocat în anumite interval orare din cauza felului în care este organizat.

„Suferim la Otopeni pentru că atunci când aeroportul Băneasa s-a închis, traficul de pasageri a crescut deodată cu 2 milioane de pasageri. Nu există statistică în care aeroportul Otopeni să nu fie prins ca şi creştere sigură a traficului de pasageri în viitor”, a mai declarat directorul Blue Air.

  1. Nici să nu iei curse la Brașov, lasă că vin ungurii de la Wizz Air ,irlandezii de la Ryanair să facă bani,tu să stai la București ✌🐔

    Reply
  2. Asta nu vrea aeroport la Brașov, ministru trasportul nu vrea autostrăzi, o întrebare am , ce pastile iau ăștia?!

    Reply
  3. sigur ca nu vrei,asta daca ar fi lasat sa fie cum vrem noi, ar lasa Bucurestiul in ceata.Din interes, din rea vointa, de frica.Cine mai zboara la bucuresti?Sa ai cateva aeroporturi serioase si poti sa uiti de Bucuresti

    Reply
  4. Asta ori e cretin rau de tot ori apara interesele cuiva… Normal ca este nevoie de aeroport la Brasov. Faci 3 ore pana la bucuresti, iar daca este mult trafic, poate si mai mult. Brasovul este un oras turistic si ar prinde bine aeroportul.

    Reply
  5. Its idiots like him that never wanted a airport in Brasov his political freinds in Bucuresti want to keep it all in Bucuresti .

    Reply
  6. Daca nu vede cu ochi buni un aeroport la Brasov ar trebui sa-i schimbe cu altii mai buni sau sa schimbe creerul.Brasovenii sau cei cre calatoresc catre Brasov sunt condamnati la 2 ore cu masina pe drumuri romanesti catre Sibiu sau Bucuresti asta daca nu apare vreun Blocaj de trafic .Tot cu ochii aia cum vede preaplinul de pe Otopeni? Dar faptul ca Spania are cele mai multe aeroporturi dinEuropa asta-i face rau? In afara de lacomia fara margini a celor ce gestioneaza Otpeni care ar fi motivele adevarate pentru care Brasovul ar trebui vaduvit de areoport avand in vedere si fabrica din Ghimbav?

    Reply
  7. Asta e un bou care face jocurile nu stiu carui interes strain care nu vrea sa fie aeroport la Brasov. De ce sa nu fie? De ce sa aiba doar Sibiul sansa dezvoltarii continue? Pentru ca nu vrea cineva? La fel ca si autostrazi spre si de la Brasov.

    Reply
  8. Da stai tu in masina 2-3 ore sa ajungi la aeroport. Valabil atat pentru un drum pana la Otopeni cat si pentru Sibiu. In mod normal da e un non-sens si nu era nimeni agitat daca era autostrada…dar pe guvernantii nostrii ii doare de pensii speciale si de legile justitiei si lupta cu „statul paralel”

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL