
Black Friday 2018 la eMAG a început la ora la 6:56 atingând cote maxime în istoria evenimentului. În acest moment, încasările eMAG de Black Friday 2018 au atins nivelul întregii campanii din 2017.
eMAG a vândut de Black Friday 2018 peste 130 de mașini, aproximativ 5 kilograme de aur, peste 180 de ceasuri și bijuterii, pachete turistice cu peste 2.000 de nopți de cazare.
Aproape 80% dintre vizitele de pe site au fost făcute de pe dispozitivele mobile, iar peste 30% dintre achiziții au fost plătite cu cardul.
În total, clienții au petrecut aproape 200 de ani pe site-ul eMAG cu ocazia campaniei Black Friday 2018, iar numărul kilometrilor parcurși de coletele eMAG a echivalat distanța de la Pământ la Marte (ținta pe care și-au propus-o oficialii retailerului și pe care au ilustrat-o într-o manieră foarte amuzantă în dashboard-ul pe care l-au pus la dispoziția jurnaliștilor).
Sursa: https://start-up.ro/emag-black-friday-stoc-reduceri-bilant/