Telekom România încetează relaţiile contractuale cu Poşta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe şi mobile, ca urmare a nerespectării obligaţiilor de către operatorul poştal naţional, a anunţat luni compania de telefonie mobilă într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, clienţii companiei de telecomunicaţii vor beneficia, în continuare, de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile.
De asemenea, plăţile pot fi efectuate online, pe site-ul operatorului, dar şi prin debit direct, internet banking sau mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii).
Brandul Telekom România este prezent pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România.
Telekom România face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.