ING își îmbunătățește opțiunea de Home’Bank pentru a le da o mână de ajutor clienților săi. Aceștia își pot refinanța creditele personale sau ExtraROL-urile într-un singur împrumut, cu o rată fixă lunară pentru cinci ani, astfel încât să obțină suma dorită.
Noua opțiune de refinanțare permite clientilor ING un mai bun control al datoriilor și costurilor, reorganizându-le într-o rată lunară, printr-un proces ușor și complet online. Costurile și condițiile sunt aceleași ca în cazul unei refinanțări din ING office.
„Creditul de nevoi personale disponibil complet online a deschis ușa către o mulțime de posibilități, folosind semnătura electronică și verificările automatizate în baze de date din terțe părți, cu aprobarea clienților ING. Acesta este doar încă un pas în promisiunea unei bănci digitale pe care am făcut-o clienților noștri, oferindu-le un control mai bun al banilor lor”, a declarat într-un comunicat Javier Mones Pita, directorul de Retail Banking ING Bank România.
Utilizarea aplicației ING Home’Bank prin aplicația de mobil a crescut semnificativ față de nivelul de utilizare de pe calculator. La finalul lunii iunie 2018, dintre cei 646,000 de utilizatori activi Home’Bank, 453,000 au accesat aplicația de pe mobil, cu o medie de 15 logări pe lună.
„Bankingul online nu ar trebui să fie numai despre tranzacții la îndemână, ci și un mod de a avea o vizibilitate mai bună a portofoliului de produse financiare, un control al propriilor fonduri, în timp ce poți aloca, din confortul propriei case, timpul necesar pentru a citi și a te informa cu privire la deciziile tale financiare”, a mai adăugat acesta.
Fiind parte din fluxul procesului de creditare online, opțiunea nu se adresează momentan și clienților ING care își doresc doar refinanțarea datoriilor existente. Această solicitare poate fi adresată în continuare în oricare office ING.