In topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice. Ce alte produse îşi doresc românii şi câţi bani vor să cheltuie.
Studiul a fost realizat de agenția de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eșantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-iști, directori de marketing sau specialiști de marketing și C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) și chief financial officer (CFO).
Întrebați ce au în plan că cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea respondenților (52.5%) au confirmat că își doresc să achiziționeze electrocasnice și electronice.
Pe locul doi se află segmentul fashion, 16.6% dintre participanți intenționând să cumpere haine, încălțăminte și accesorii.
Pe locul 3 se află segmentul destinat cărților, cu un procent de 9.1%.
Iar 5.7% dintre respondenți și-au propus să cumpere articole de casă și grădină și tot 5.7% cosmetice și produse de îngrijire personală.
Pentru 47.3% dintre respondenti, principala sursă de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupă locul 2 în preferințele participanților – 16.6%, urmate de comparatoarele de prețuri – 11.2%.
Cei mai multi respondenți preferă să facă cumpărăturile în dimineața zilei de Black Friday. Seara ocupă locul 2 în preferințele participanților, iar miezul nopții se poziționează pe locul 3. Cei mai puțini aleg intervalul prânzului pentru a-și cumpăra produsele de Black Friday.
Buget: Potrivit studiului efectuat de agenția de digital marketing adLemonade, 38.5% dintre respondenti au alocat în 2017 un buget între 500 și 1000 lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31.7% dintre ei au ales să cheltuie peste 1000 lei, în timp ce 29.8% au cheltuit între 1-500 lei.
Sursa: https://www.startupcafe.ro/marketing/top-prouduse-preferinte-romania-black-friday-pret-cost.htm