PiatraOnline a lansat oficial brandul în sistem de franciză, planurile reprezentanţilor fiind să acopere piaţa locală pentru ca mai apoi să iasă cu brandul pe pieţele internaţionale. Investiţia iniţială într-o franciză operată sub businessul PiatraOnline este între 100.000 – 200.000 de euro, a spus Mariana Constantinescu-Brădescu, managing partner Piatra Online.
„Lansăm franciza PiatraOnline, un priect la care am lucrat mult şi sperăm să acoperim piaţa din România cât mai repede şi să trecem la următorul pas, adică să internaţionalizăm businessul. Aşteptările noastre sunt să ne găsim parteneri în oraşele mari ale ţării”, a spus Mariana Constantinescu-Brădescu.
Oraşele vizate de reprezentanţii PiatraOnline sunt Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Constanţa, Sibiu şi Braşov.
„Am ales oraşele care să aibă potenţial economic destul de mare. Anul viitor, cel mai devreme deschidem la Cluj.”
Mariana Constantinescu-Brădescu a adăugat că planul este ca în 2019 să deschidă şapte francize sub brandul PiatraOnline, însă „suntem mutuţimiţi şi dacă deschidem o singură locaţie. Am înţeles de la partenerii de la francize.ro, cu care lucrăm la acest proiect că nu trebuie să fim pe repede înainte, pentru că vrem să facem ceva de calitate şi asta poate dura mai mult.”
În ceea ce priveşte spaţiile targetate de reprezentanţii PiatraOnline, aceştia caută spaţii cu suprafeţe între 200-300 mp, pentru care investiţia iniţială se încadrează între 100.000 şi 200.000 de euro, în care este inclusă şi taxa de franciză.
„Planul nostru ar fi să organizăm showroom-uri între 200-300 mp. Amenajarea spaţiului ar dura aproximativ trei luni, de când batem palma cu partenerul până când acesta poate deschide oficial locaţia.”
Rock Star Construct, compania sub care operează brandul Piatra Online, a încheiat 2017 cu afaceri de 24 mil. lei (aproximativ 5,3 mil. euro) în creştere cu peste 7% faţă de 2016, potrivit datelor ZF