Premiul „Fit For Quality” pentru Schaeffler România

Premiul „Fit For Quality” pentru Schaeffler România

2021 a început cu dreptul pentru Schaeffler România și a adus în primele luni din an, nu una, ci trei recunoașteri pentru fabrica de la Brașov, care certifică nivelul înalt de expertiză, dar și statutul de partener tehnologic preferat în ceea ce privește relația sa cu clienții interni și externi.

În cadrul unui eveniment intern, Industrial Sales Meeting (ISM) Award au fost premiate proiectele cele mai inovatoare și de succes, cu impact la clienți din Grupul Schaeffler. Schaeffler România s-a aflat pe podium la ambele categorii ale ediției, respectiv „Customer Intimacy” și „Profitable Growth Excellence”.

La prima categorie, echipa de la Brașov a fost partenerul de producție care a livrat rulmenții utilizați în căile ferate, pentru unul dintre cei mai mari furnizori din industria feroviară din Spania. Soluțiile tehnice și de producție pentru acești rulmenți cu role conice au asigurat poziția Schaeffler ca furnizor de top, datorită optimizării costurilor și reducerii timpilor de producție, poziționând compania în fața concurenței.

La cea de-a doua categorie, echipa de la Brașov și-a demonstrat încă odată nivelul de expert în ceea ce privește realizarea rulmenților de mari dimensiuni, prin conceperea unei serii de training-uri și sesiuni de învățare digitale, soluții dezvoltate în premieră într-o perioadă scurtă de timp și cu resurse minime,  ce au permis colaborarea de la distanță cu beneficii maxime.

Calitate înainte de toate

Derulată sub deviza „We shape quality” (modelăm calitatea) conferința de calitate a Grupului Schaeffler a adus pentru Schaeffler România, premiul „Fit For Quality”. Acesta a fost oferit pentru al 3-lea an consecutiv pentru o relație consolidată cu clienții și un număr redus al reclamațiilor – principalul indicator de măsurare a calității în producție – pentru  unele zone dificile ale producției.

Locația de la Brașov a  fost recunoscută și ca dezvoltator de bune practici și modele de comunicare în relația cu clienții. „Când vine vorba despre activitatea echipei de calitate ne rezumăm în a spune doar atât: cu toții contribuim în a modela calitatea, zi de zi”, spune Marius Pricop, director calitate Schaeffler România.

Acuratețe nemțească și la Brașov

În 2020, la Schaeffler România s-a atins o rată de 99,82% date corecte de material, pentru materialele de producție, la nivelul întregii locații, atât pentru sectorul Automotive, cât și cel de Industrie, plasând astfel compania în pozițiile fruntașe din topul realizat anual de Grupul Schaeffler.

Toate aceste reușite, dar și proiectele care sunt acum în plină desfășurare, susțin statutul de partener tehnologic preferat al Schaeffler România, locația din Brașov fiind un partener puternic pentru clienții săi la nivel global. 

Foto: Schaeffler Romania

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL