Kaufland a ajuns la 150 de magazine în România, prin deschiderea unui nou hipermarket în Brașov

Kaufland a ajuns la 150 de magazine în România, prin deschiderea unui nou hipermarket în Brașov

Kaufland marchează pragul de 150 de hipermarketuri în România cu deschiderea noului magazin din Brașov joi, 17 februarie 2022. Noul magazin este localizat în cartierul Tractorul din Brașov, pe str. 13 Decembrie 90E, și este al treilea hipermarket Kaufland din oraș.

Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu reduceri și oferte speciale la articole non-alimentare, precum și un concurs inedit al cărui mecanism presupune utilizarea Kaufland Card.

Prin deschiderea acestui nou hipermarket, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând peste 100 de locuri noi de muncă.

Magazinul ocupă o suprafață construită de peste 13.000 mp, dispuși pe cele două etaje, dintre care 3.700 mp sunt alocați spațiului de vânzare. Parcarea este acoperită și are o capacitate de 302 de locuri pentru mașini, dintre care 10 locuri pentru familii și 11 pentru persoane cu dizabilități. Cei care conduc mașini electrice au la dispoziție două locuri de parcare cu acces la stațiile de încărcare.

Programul de lucru este de la 7:30 la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 21:00.

Magazinul este dotat cu 16 case de marcat, dintre care 6 case express (self check-out), o inovație ce permite clienților achitarea sigură și rapidă a cumpărăturilor.

Hipermarketul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de 22 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru clienții interesați să cumpere mâncare deja preparată, meniuri diverse sunt disponibile la punctul Grill cu care este dotat noul magazin. Mai mult, galeria comercială din cadrul acestuia le oferă clienților acces la farmacie, produse naturiste, o casă de schimb valutar, precum și la zona de Food Court, cu pizza, mâncare gătită și produse proaspete de patiserie și cofetărie.

„150 de magazine înseamnă pentru noi șansa de a fi mai aproape de clienții noștri, de a susține producătorii și partenerii români și, desigur, de a fi un sprijin pentru economia locală. Anul acesta, la fel ca în 2021, ne-am propus un ritm alert de expansiune, pe care îl susținem cu toate resursele necesare. Rămânem același partener de încredere, ne asumăm să rămânem un actor implicat, care contribuie concret la crearea de locuri de muncă, creșterea calității vieții și o dezvoltare durabilă a comunității locale”, spune Valer Hancaș, director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Noul hipermarket dispune de următoarele infrastructuri ecologice:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
  • Magazinul integrează și un punct de colectare a măștilor de unică folosință, care vor fi ulterior eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, inițiat de organizația neguvernamentală „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor fi putea fi colectate patru tipuri de măști: măștile de plastic de unică folosință, măștile FFP2, măștile FFP3 și măștile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical. Nu vor putea fi colectate măști din material textil, confecționate acasă sau alte articole de protecție, deșeuri periculoase (ascuțite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deșeuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticlă spartă.

Magazinul nou deschis la Brașov este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații au echipamente de protecție și cunosc măsurile de prevenție, având la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL