Idei de organizare a biroului, care cresc productivitatea

Deși este posibil să ai impresia că te-ai obișnuit cu acel teanc de hârtii, sau cu grămada de pixuri împrăștiate pe birou, prezența acestei dezordini poate să-ți afecteze munca și să-ți scadă productivitatea, crescând în același timp nivelul de stres.

Cheia unui spațiu organizat este de a avea un loc dedicat fiecărui articol. Computerul, ustensilele de scris, documentele: toate au nevoie de un spațiu pentru a fi așezate. Dar, acel loc dedicat nu trebuie să fie neapărat banal.

Indiferent că ai un birou imens, sau lucrezi într-un birou micuț, de mărimea unui dressing, există o mulțime de soluții de depozitare care te pot ajuta să rămâi focusat pe sarcini, menținând, de asemenea, ordine la locul de muncă. În continuare vom explora 5 idei simple și elegante de organizare a biroului, foarte ușor de implementat.

Păstrează pe birou doar obiectele necesare

Cea mai importantă caracteristică a unui birou bine pus la punct este funcționalitatea.

Trebuie să muți lucrurile din cale înainte de a te putea așeza și a lucra? Este nevoie să contactezi o echipă de căutare și salvare pentru a găsi ceea ce cauți? Atunci cu siguranță este timpul să renunți la documentele și obiectele inutile de care nu ai nevoie în fiecare zi și să eliberezi biroul. Cu siguranță există anumite lucrări sau obiecte care pot aștepta deoparte, până vei avea nevoie să le utilizezi.

Folosește organizatoare pentru articolele de birou

C:\Users\Lenovo\Downloads\negru_1_3380.jpg

De mare utilitate pentru a-ți organiza biroul sunt cutiuțele și tăvile stivuite confecționate din diverse materiale, inclusiv cele care sunt concepute pentru a se potrivi perfect într-un sertar. Sunt adecvate pentru depozitarea rechizitelor de birou, iar de câte ori vei avea nevoie de ele, vei ști exact unde se găsesc.

Pentru un birou chic și armonios, poți alege un Set Smart Negru de la Unika, ce te va ajuta să păstrezi biroul îngrijit și să economisești spațiu. Setul este realizat din piele naturală și conține 3 piese: desk pad format 50×35 cm, suport cărți de vizită și suport pixuri. Utilizarea unei mape pentru birou, îi va aduce un plus de frumusețe și elegantă, dar mai ales funcționalitate. Setul este rezistent în timp și se curăță foarte ușor.

Alege un panou perforat pentru birou

O mică placă perforată atașată biroului, sau pe perete, este una dintre cele mai ușoare modalități de a elimina dezordinea de pe masă și de a păstra obiectele necesare într-un loc unde pot fi găsite imediat. Se poate personaliza după necesități, iar dacă dorești un plus de culoare, o poți vopsi într-un accent cald.

Alege mobilitatea

C:\Users\Lenovo\Downloads\mousepad-full-printed-pu-leather_banner_1_1642.jpg

Dacă îți place să lucrezi din diferite locuri din casă sau birou, nu înseamnă că trebuie să renunți la organizare. Un cărucior mobil va rezolva această problemă, oferindu-ți libertatea de a lua cu tine lucrurile necesare, oriunde îți desfășori activitatea. Un suport pentru laptop și un mousepad sunt cu siguranță o necesitate pentru ca tu să te menții focusat pe task-urile de peste zi.

Îți poți completa setul pe stilul tău, cu un suport de pahar, sau chiar o agendă asortată, ori un semn de carte din aceeași gamă, toate de la UNIKA, cel mai mare producător român de agende și accesorii pentru casă și birou.

Adaugă o notă personală

Oferă-ți ceva atractiv pe care să îți odihnești privirea, când iei pauză de la lucru. Specialiștii recomandă să privim departe de ecranul computerului la fiecare câteva minute și să ne concentrăm ochii pe obiecte mai îndepărtate, pentru a ajuta la combaterea stresului și a oboselii oculare.

Dacă nu există ceva atractiv în raza ta de vedere, adaugă un obiect plăcut în designul biroului, cum ar fi un tablou, o statuetă sau un poster care îți place. Dacă spațiul permite și condițiile sunt potrivite, o plantă vie și înflorită poate face minuni pentru a îmbrăca zona de birou și a bucura sufletul. De asemenea, fotografiile cu familia și prietenii, sau desenele copiilor tăi vor fi cu siguranță o bună alegere.

Acestea fiind spuse, elementele organizatorice nu trebuie să fie plictisitoare. Nu îți fie teamă să optezi pentru puțină culoare sau ceva care să te încânte – asigură-te că măsori spațiul înainte de a cumpăra produse și că ai întotdeauna un loc dedicat pentru toate rechizitele de birou.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

EDITORIAL