Noul Porsche Cayenne va fi promovat din această toamnă atât pe piața europeană, cât și în SUA cu un film-poveste realizat la sfârșitul lunii octombrie în mai multe zone din România, printre care Cluj-Napoca, Brașov, Sighișoara, Sibiu și București.
Compania germană a ales România după ce Ministerul Turismului i-a ajutat pe reprezentanții acesteia să-și găsească hoteluri, ghizi și să nu se blocheze în procedurile birocratice. Astfel, în perioada 21-25 octombrie, circa 7-8 reprezentanți ai producătorului german de automobile Porsche au ajuns în România pentru a filma un spot de promovare a noului Cayenne.
Porsche intenționează să inițieze o acțiune mai amplă de promovare a noului Cayenne și a angajat o companie de PR europeană în acest sens.
„La solicitarea lor, le-am dat tot sprijinul. Am intrat în contact cu ei prin intermediul ambasadei, pentru că ei au luat în calcul o serie întreagă de țări și de idei și, în urma discuțiilor pe care le-am avut, i-am adus aici. I-am convins să aleagă țara noastră și le-am oferit tot suportul logistic – variante de cazare, fără cheltuială pentru minister, pentru că au plătit ei. Ministerul i-a invitat și le-a oferit sprijinul prin reprezentanții regionali. Noi doar le-am recomandat ghizi, hoteluri, locații de filmare și i-am sprijinit cu tot ce înseamnă legătura cu autoritățile publice locale pentru autorizațiile de filmare și să nu se blocheze în birocrație”, a declarat pentru Profit.ro Bogdan Tomoioagă, secretar de stat în Ministerul Turismului.